Care sunt beneficiile detartrajului dentar profesional?

Detartrajul dentar profesional vine cu o serie de beneficii asupra sănătății cavității bucale. Vom menționa 5 dintre acestea.

1. Previne afecțiunile gingivale – gingia poate fi afectată ușor de depunerile de tartru care pot pătrunde între dinți și gingie. Gingia se inflamează și începe să sângereze, în timp ce dinții rămân descoperiți ducând în timp la parodontoză.

2. Ajută la menținerea sănătății generale – o cavitate bucală sănătoasă influențează restul organismului. De aceea, eliminarea tartrului oferă echilibru sănătății inimii, putând controla și afecțiuni precum cancerul sau diabetul. Bacteriile care ajung în cavitatea bucală pot pătrunde în vasele de sânge de unde vor fi transportate către inimă și alte organe.

3. Oferă o respirație proaspătă – prin îndepărtarea tartrului și eliminarea plăcii bacteriene alături de resturi alimentare, se scapă de mirosul neplăcut al respirației. Alături de o igienă orală corespunzătoare, pacientul va avea o respirație proaspătă și dinți sănătoși.

4. Se economisesc sume mari de bani – îndepărtarea depozitului de tartru atunci când se depune se previn boli dentare mai grave care costă mult mai mult. Vizitele regulate la dentist pentru igienizare te vor ajuta să nu ajungi să ai nevoie de proceduri dureroase și complicate.

5. Se îmbunătățește aspectul dinților – dinții sănătoși vor fi întotdeauna frumoși. Un aspect plăcut al zâmbetului ajută de asemenea la creșterea încrederii în sine. Tartrul are abilitatea de a provoca pete galbene pe dinți sau în cele mai grave cazuri, petele devin maronii. Odată eliminat acestea vor dispărea, iar dinții vor arăta albi și strălucitori.